Takk til alle dere som bruker timer på bolyst og blilyst!
Takk til dere som bruker fritiden på alle andre!
Takk til dere som bidrar med engasjement for barn og unge!
Takk til dere som gjør at eldre får et bedre liv!
Takk til dere som bidrar til at kunst og kultur kan oppleves over alt i Midt-Norge!
Takk til dere som skaper gode bomiljø!
Takk til dere som bidrar til bolyst gjennom å skape arbeidsplasser!
Takk til dere som bidrar til økt inkludering og mindre utenforskap!
Takk til dere som hjelper våre nye landsmenn til å forstå dette lille rare landet og lærer de det norske språk!
Takk til dere som skaper aktiviteter som får ung og gammel opp av godstolen!
Takk til dere som står opp for demokratiet og ytringsfriheten!
Takk til dere som omtaler andre med respekt i sosiale media!
Takk til alle som ikke er nevnt! Ikke glem hvor viktige dere er for å skape en bedre verden! Dere trengs også!
Jeg skal fortsette med Kunstlandskap MIDT, men takker nå for meg som daglig leder i Sparebankstiftelsen SMN!
Berit



